Thursday, December 26, 2013

Σε 40ωρη βάση!

Επέστρεψα πριν λίγο από το σούπερ μαρκετ. Ε, μα δεν μπορούσα να συγκρατήσω  το γέλιο μου. Είναι απίστευτο όλο αυτό που μου συμβαίνει, έπειτα από 24 ώρες να υπάρχει επίδραση ποσότητας ψιλοκίνης --η ψιλοκυβίνη μετατρέπεται σε προφάρμακο, σε ψιλοκίνη στον οργανισμό-- η οποία ήταν του ενος γραμμαρίου πριν 2 μήνες!!! Και -διόρθωση- συνεχίστηκε μέχρι το απόγευμα, δηλαδή για περίπου 40 ώρες βρισκόμουν σε κατάσταση μέθης. Ο.Ο...

Δεν ξέρω κατά πόσο συχνά έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο, έψαξα να βρω πληροφ. στο νετ αλλά δεν βρήκα κάτι παρόμοιο.

Δεν γνωρίζω τα πολλά, μα απ' ότι αντιλαμβάνομαι, η ψιλοκίνη θα αποθηκεύται κάπου στους σεροτονινεργικούς υποδοχείς και θα διεγείρεται με τη λήψη τετραϋδροκανναβινόλης μέσω των φύλλων κάνναβης στα οποία υπήρχαν μικροποσότητες τριμμένων μπουμπουκιών.
Μα.. χμ.. οι εμπειρίες είναι έντονα ψυχοδηλωτικές εμπειρίες.. και η ποσότητα ήταν μόλις ένα γραμμάριο δύο μήνες πριν (εν γνώσει μου επαναλαμβάνομαι, μου είναι αδύνατο να πιστέψω κάτι τέτοιο και δεν ξέρω κατά πόσο θα με πιστέψουν οι έμπειροι ψυχοναύτες). Αυτο χρειάζεται να επαναληφθεί/επικυρωθεί και από άλλους ψυχοναύτες.

Διόρθωση λίγο αργότερα: κάποια ψυχοναύτης μου είπε ότι ξαναναφέρθηκε. Μεταφέρω και μέρος του διαλόγου:
φίλη: «για την εμφάνιση τέτοιων φαινομένων δεν είναι απαραίτηττη η αποθήκευση ψιλοκίνης - η ημιζωή της είναι μετρημένη και είναι γύρω στις 3-4 ώρες. Μετά απο το πέρας 4ρων ημιζωών μια ουσιά θεωρείται πως έχει αφήσει τον οργανισμο πλήρως.
Υπάρχει όμως εξήγηση για αυτό που λές, ή μάλλον αναφορές.
Συχνά πυκνά αναφέρουν πως μετά απο επαφές με ψυχεδελικά
 τροποποιείται η αντίδραση στην κάνναβη, γίνεται πιο ψυχεδελική
Έχει μάλλον να κάνει με την δράση της ψιλοκυβίνης στον εγκέφαλο
παίζει να αφήνει "κάτι"

εγώ:  «Είναι διαφορετικά και τα πιστεύω του καθενός βεβαίως, αλλά προσωπικά βρίσκομαι κοντύτερα πλέον στην ενθεογόνο αντίληψη περί ψυχοδηλωτικών. Όπως είπα και στην μαγνητοφώνηση, όπως λένε για το πνεύμα του αγιαχουάσκα, ε λοιπόν εγώ αισθάνθηκα το πνεύμα των μανιταριών ψιλοκυβίνης.
Χμ.. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για μένα, να μπορεί να γίνεται ανάκληση σε αυτή την τόσο χαμηλή ποσότητα.»

φίλη: «Xμ, άπαξ και το έχεις βιώσει (άρα υπάρχει και στην μνημονική αλλά και στην συναισθηματική σου παλέτα) για ποιο λόγο να μην υπάρχει ανάκληση εξ' αυτών των μηχανισμών;»

εγώ:  «Χμ, δε νομίζω, διότι αυτές ήταν έντονες εμπειρίες. Αισθανόμουν ουσιαστικά να ταξιδεύω ενεργειακά, μέσω του πνεύματος/ψυχή --όπως αισθάνεται όμορφα κανείς το εκφράζει-- στο σύμπαν.»

No comments:

Post a Comment